TERMS & CONDITIONS
Termin wpลaty zadatku: bezzwลocznie od momentu dokonania rezerwacji.
Zameldowanie od godz. 15:00. Wymeldowanie do godz. 11:00. W przypadku koniecznoลci przyjazdu w innych godzinach niลผ wyลผej wymienione, prosimy o wczeลniejszy kontakt.
W apartamentach obowiฤ zuje zakaz palenia.
Apartamenty nie sฤ przystosowane do przyjmowania zwierzฤ t.
Organizacja imprez i przyjฤฤ jest zabroniona.
2. Reklamacjฤ naleลผy skลadaฤ bezzwลocznie, jednak nie pรณลบniej niลผ w ciฤ gu 7 dni od dnia, kiedy wystฤ piลa przyczyna reklamacji.
3. Kaลผda reklamacja winna zawieraฤ krรณtki opis problemu bฤdฤ cego podstawฤ zลoลผenia reklamacji, datฤ i godzinฤ jego wystฤ pienia oraz oznaczenie Usลugobiorcy.
4. Usลugodawca doลoลผy najwyลผszych staraล, aby reklamacje byลy rozpatrzone w terminie 30 dni od dnia ich otrzymania przez Usลugodawcฤ. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Usลugobiorca zostanie niezwลocznie poinformowany za poลrednictwem poczty e-mail na adres podany w zgลoszeniu reklamacji.
Wszelkie spory mogฤ ce wyniknฤ ฤ w zwiฤ zku z niniejszฤ Umowฤ bฤdฤ rozstrzygane przez wลaลciwe sฤ dy powszechne.
1. Najmujฤ cy apartament Goลฤ Cozy Place zobowiฤ zany jest do okazania pracownikowi Recepcji przy zameldowaniu dokumentu ze zdjฤciem potwierdzajฤ cego toลผsamoลฤ Goลcia. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposรณb umoลผliwiajฤ cy zameldowanie Recepcjonista moลผe odmรณwiฤ wydania klucza/karty do apartamentu.
2. Zasady anulacji dla Cennika Standardowego: Do zลoลผenia rezerwacji wymagana jest wpลata zadatku w wysokoลci 30% wartoลci pobytu bezzwลocznie od momentu dokonania rezerwacji lub w ustalonym indywidualnie terminie. W przypadku anulowania rezerwacji po jej zลoลผeniu i opลaceniu (lub nie pojawienia siฤ
w Obiekcie w dniu przyjazdu) wpลacony zadatek:
- przepada i nie jest zwracany, jeลli anulacja nastฤ piลa na 14 dni i mniej dni przed przyjazdem,
- jest zwracany lub moลผe byฤ zaksiฤgowany na poczet rezerwacji w innym terminie, jeลli anulacja nastฤ piลa na 15 lub wiฤcej dni przed planowanym terminem przyjazdu.
Zasady anulacji dla Cennika Bezzwrotnego: Do zลoลผenia rezerwacji wymagana jest wpลata zadatku w wysokoลci 100% wartoลci pobytu natychmiast po dokonaniu rezerwacji. W przypadku anulowania rezerwacji po jej zลoลผeniu i opลaceniu (lub nie pojawienia siฤ w Obiekcie w dniu przyjazdu) wpลacony zadatek przepada i nie jest zwracany.
3. Rozpoczฤcie pobytu w Cozy Place jest rรณwnoznaczne z zaakceptowaniem tego regulaminu przez Goลcia.
4. Wpลacenie zadatku jest rรณwnoznaczne z zaakceptowaniem tego regulaminu przez Goลcia.
5. Apartamenty w Obiekcie wynajmowane sฤ na doby.
6. Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 w dniu wynajmu do godziny 11.00 w dniu wymeldowania.
7. Jeลผeli Goลฤ nie okreลli czasu pobytu najmujฤ c apartament, przyjmuje siฤ, ลผe apartament zostaล wynajฤty na jednฤ dobฤ.
8. W przypadku zgubienia karty/klucza do apartamentu Goลฤ jest zobowiฤ zany do uiszczenia opลaty w wysokoลci 50 zล za wydanie nowej karty i 300 zลotych za wydanie nowego klucza do apartamentu.
9. ลปyczenie przedลuลผenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia Goลฤ powinien zgลosiฤ do Obiektu do godziny 18.00 dnia poprzedzajฤ cego dzieล wymeldowania. Cozy Place uwzglฤdni ลผyczenie przedลuลผenia pobytu w miarฤ posiadanych moลผliwoลci.
10. Pozostanie w apartamencie lub pozostawienie rzeczy poza godzinฤ 11.00 jest traktowane jako przedลuลผenie pobytu bez zgody Obiektu. W takiej sytuacji Cozy Place naliczy opลatฤ za kolejnฤ dobฤ wynajmu apartamentu wedลug aktualnego cennika bez moลผliwoลci pozostania w apartamencie.
11. Najmujฤ cy apartament Goลฤ nie moลผe przekazywaฤ apartamentu innym osobom, nawet gdy nie upลynฤลa doba za ktรณrฤ uiลciล opลatฤ.
12. Osoby niezameldowane nie mogฤ przebywaฤ w apartamencie.
13. Przebywanie osรณb niezameldowanych w apartamencie Goลcia jest rรณwnoznaczne z wyraลผeniem zgody przez najmujฤ cego apartament Goลcia na odpลatne dokwaterowanie mu tych osรณb do apartamentu. Dokwaterowanie kaลผdej osoby nastฤ pi wedลug aktualnej ceny dostawki dla osoby dorosลej, z cennika dostฤpnego
w recepcji hotelu.
14. Przez caลy czas pobytu w Cozy Place dzieci poniลผej 13 lat muszฤ znajdowaฤ siฤ pod staลฤ opiekฤ i nadzorem osรณb dorosลych. Za zachowania dzieci, w tym poczynione uszkodzenia i szkody odpowiadajฤ opiekunowie prawni dzieci.
15. Na terenie Obiektu, w tym โ w apartamentach, zgodnie z ustawฤ z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed nastฤpstwami uลผywania tytoniu i wyrobรณw tytoniowych oraz ustawy o Paลstwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529) โ obowiฤ zuje caลkowity zakaz palenia papierosรณw i wyrobรณw tytoniowych.
16. Zลamanie zakazu palenia papierosรณw i wyrobรณw tytoniowych w apartamencie jest rรณwnoznaczne z wyraลผeniem przez najmujฤ cego apartament Goลcia zgody na pokrycie kosztรณw dearomatyzacji apartamentu w wysokoลci 1100 zลotych.
17. W Cozy Place obowiฤ zuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do 7.00 dnia nastฤpnego.
18. W godzinach ciszy nocnej Goลcie i osoby korzystajฤ ce z usลug Obiektu majฤ obowiฤ zek takiego zachowania, by w ลผaden sposรณb nie zakลรณcaลo ono spokoju pobytu innych osรณb.
19.Goลฤ ponosi peลnฤ odpowiedzialnoลฤ materialnฤ i prawnฤ za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotรณw wyposaลผenia i urzฤ dzeล Cozy Place powstaลe z winy jego lub odwiedzajฤ cych go osรณb.
20. W przypadku stwierdzenia zniszczeล mienia, firma Cozy Place ma prawo zabezpieczyฤ ลrodki pieniฤลผne na koncie lub na karcie kredytowej (pลatniczej) Goลcia na poczet usuniฤcia powstaลych szkรณd.
21. Ze wzglฤdu na bezpieczeลstwo poลผarowe zabronione jest uลผywanie w apartamentach i innych pomieszczeniach grzaลek, ลผelazek i innych urzฤ dzeล elektrycznych, nie stanowiฤ cych wyposaลผenia tych pomieszczeล. Powyลผsze nie dotyczy ลadowarek i zasilaczy urzฤ dzeล RTV oraz komputerowych.
22. Kaลผdorazowo opuszczajฤ c apartament Goลฤ powinien sprawdziฤ zamkniฤcie drzwi i upewniฤ siฤ, ลผe sฤ zamkniฤte na klucz.
23. Cozy Place ลwiadczy usลugi zgodnie ze swoim standardem. W przypadku zastrzeลผeล dotyczฤ cych jakoลci usลug, Goลฤ jest proszony o bezzwลoczne zgลoszenie ich, co umoลผliwi reakcjฤ.
24. Jeลผeli wskutek zakลรณcania przez Goลci porzฤ dku wezwana do interwencji zostanie Straลผ Miejska, Policja, Cozy Place uprawniony bฤdzie do natychmiastowego rozwiฤ zania umowy z winy klienta i jednoczeลnie ma prawo obciฤ ลผyฤ Goลcia kwotฤ 1000 zล kary.
26. Obsลuga Obiektu ma prawo bez zezwolenia Goลcia wchodziฤ do wynajฤtego apartamentu w przypadku zauwaลผenia zagroลผeล dla bezpieczeลstwa Goลci lub mienia, w przypadku niestosowania siฤ Goลci do regulaminu Obiektu, podejrzenia zachowania mogฤ cego znaczฤ co pogorszyฤ stan apartamentu, lub innych sytuacji niezgodnych z zasadami wspรณลลผycia spoลecznego. Cozy Place zastrzega sobie prawo do wyproszenia Goลci z apartamentu w powyลผszych sytuacjach bez moลผliwoลci zwrotu ลrodkรณw.
27. Przedmioty osobistego uลผytku pozostawione w apartamencie przez wyjeลผdลผajฤ cego Goลcia bฤdฤ odesลane na jego koszt, na adres przez niego wskazany.
W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji Obiekt przechowa te przedmioty przez 1 miesiฤ c, po czym zostanฤ one zutylizowane.
28. Cozy Place nie jest przystosowana do przyjmowania zwierzฤ t, dlatego teลผ zabrania siฤ wprowadzanie zwierzฤ t na teren Obiektu. Zลamanie zakazu wiฤ ลผe siฤ
z karฤ pieniฤลผnฤ w wysokoลci 1000 zล oraz moลผliwoลciฤ odmรณwienia przez Obiekt dalszego ลwiadczenia usลug.
30. Cozy Place zastrzega sobie prawo, w przypadkach nagลych usterek lub innych zdarzeล losowych, do skrรณcenia rezerwacji i zwrotu ลrodkรณw za niewykorzystane noclegi.
31. W dniu wyjazdu Goลฤ zobowiฤ zany jest udostฤpniฤ wynajmowany apartament w celu skontrolowania jego stanu.
32. Kaลผdy Goลฤ wyraลผa zgodฤ na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawฤ o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z pรณลบniejszymi zmianami) przez Cozy Place dla potrzeb niezbฤdnych do realizacji pobytu Goลcia w Obiekcie, korzystania przez Goลcia z pozostaลych usลug ลwiadczonych przez Obiekt. Goลฤ ma prawo wglฤ du do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.
33. W przypadku naruszenia postanowieล niniejszego regulaminu, Obiekt moลผe odmรณwiฤ dalszego ลwiadczenia usลug osobie, ktรณra je narusza. Osoba taka zobowiฤ zana jest do niezwลocznego zastosowania siฤ do ลผฤ daล personelu Cozy Place, uregulowania naleลผnoลci za dotychczasowe ลwiadczenia oraz do zapลaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu Cozy Place.
34.Cozy Place moลผe odmรณwiฤ przyjฤcia Goลcia, ktรณry podczas poprzedniego pobytu raลผฤ co naruszyล regulamin, wyrzฤ dzajฤ c szkodฤ w mieniu Obiektu albo jakฤ kolwiek innฤ szkodฤ, albo teลผ w inny sposรณb zakลรณciล spokรณj w Cozy Place.
35. Cozy Place zastrzega sobie prawo do odmowy przyjฤcia Goลcia, bez moลผliwoลci refundacji opลaty za pobyt, ktรณry:
nie posiada dowodu toลผsamoลci lub nie chce okazaฤ dowodu toลผsamoลci, znajduje siฤ pod wpลywem alkoholu lub innych ลrodkรณw odurzajฤ cych, odnosi siฤ wulgarnie do pracownikรณw Obiektu, stosuje groลบby karalne lub jakฤ kolwiek formฤ szantaลผu, odmawia zapลaty za pobyt lub obowiฤ zkowe opลaty, odmawia dokonania preautoryzacji na karcie, czy obciฤ ลผenia karty.
ODSTฤPIENIE OD UMOWY
Usลugobiorcy nie przysลuguje prawo do odstฤ pienia od umowy rezerwacji usลugi hotelowej, zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy o Prawach Konsumenta.
ANULACJA REZERWACJI
W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji naleลผy skontaktowaฤ siฤ z recepcjฤ Cozy Place telefonicznie lub mailowo.
Do zลoลผenia rezerwacji wymagana jest wpลata zadatku w wysokoลci 30% lub 100% wartoลci pobytu bezzwลocznie od momentu dokonania rezerwacji lub w ustalonym indywidualnie terminie. W przypadku anulowania rezerwacji po jej zลoลผeniu i opลaceniu (lub nie pojawienia siฤ w Obiekcie w dniu przyjazdu) wpลacony zadatek przepada i nie jest zwracany.
REKLAMACJE:
1.Reklamacje Usลugobiorca moลผna przesyลaฤ na adres e-mail: stay@cozyplace.pl; bฤ dลบ pisemnie na adres Usลugodawcy.
To make sure that your stay and the stay of other Guests is pleasant, please read the terms and conditions in force at our facility.
Charging day:
Apartments in Cozy Place are rented by the day. The charging day starts at 4:00 p.m. on the check-in date and ends at 11:00 a.m. on the check-out date. The basis for checking in is presenting an ID card or passport.
Payment for the stay:
1. Payment for the stay must be made on arrival in cash.
2. Payment of the deposit and thus making an effective booking means the acceptance of the booking conditions specified in these regulations by the person making the booking.
3. Failure to use the entire stay by the guest as a result of a later arrival or earlier departure than indicated in the booking does not result in a reduction in the payment for the service.
4. Houses and Apartments Boska Osada takes into account the wishes of the guest to extend the stay, if possible, and if free rooms are available.
5. If you cancel your stay up to 30 days before your arrival, you forfeit your deposit (30%). If you cancel your stay 30 or fewer days before your arrival, you forfeit the entire amount.
Quiet hours:
Please keep silence from 11:00 p.m. to 6:00 a.m.
Requests and notes:
Should you have any objections as to the quality of our services, please report them to the lessor as soon as possible, which will make it possible to react immediately and explain the situation
Car park:
At your disposal, you have a free and unguarded car park with video surveillance. The owners of the facility are not liable for the parked car or for the property inside the car.
Houses, cleanliness and the private area:
Behave so as not to disturb other Guests. The owner of the facility may refuse to continue to provide services to a person who breaks this rule. The owner may refuse to check you in if the number of people wishing to check in is different (larger) than the number of people indicated in the booking.
If you are visited by people who are not staying in our facility, please inform us about it. People who are not checked in can stay in the rooms from 7:00 a.m. to 10:00 p.m.
Guests are financially liable for any damage to equipment and technical devices in the facility caused by their own fault.
Fire safety:
Due to the comfort of you and our future guests as well as fire safety, smoking is prohibited in the building.
Pets:
We like animals very much, but unfortunately we do not allow them to stay in our accommodation.
Items left behind:
Personal belongings left by any departing Guest will be sent back at the Guest's expense to the address provided. In the event of not receiving the instruction, these items will be destroyed.
Refundable damage deposit:
A damage deposit of PLN 500 is required on arrival. This will be collected as a cash payment. You should be reimbursed on check-out. Your deposit will be refunded in full in cash, subject to an inspection of the property.
COMPANY'S DATA:
COZYPLACE sp. z o.o.
Adress: Plac gen. Wลadysลawa Sikorskiego 10/2, 31-115 Krakรณw
NIP: 6762608720
REGON: 520778961
Pursuant to Article 13 (1โ2) of the GDPR, we inform you that:
I. The controller of your personal data is COZYPLACE sp. z o.o.,with its registered office at the following address: Plac gen. Wลadysลawa Sikorskiego 10/2, 31-115 Krakรณw. As the personal data controller, we make every effort to ensure the confidentiality and safety of your personal data and to process them in accordance with legal provisions.
II. Purposes and bases of processing
As the controller, we will process your data:
- pursuant to your consent (legal basis: Article 6(1)(a) of the GDPR);
- to enter into a contract on the basis of your interest in our offer (legal basis: Article 6(1)(b) of the GDPR);
- to properly perform the contract concluded with you (legal basis: Article 6(1)(b) of the GDPR);
- to make it possible for you to book and buy our services (legal basis: Article 6(1)(b) of the GDPR);
- for tax purposes and in relation to other legal obligations of the controller (legal basis: Article 6(1)(c) of the GDPR);
- for analytical purposes [to better match our services to our customersโ needs, to optimise our products, to optimise service processes, to acquire knowledge on our customers, to analyse the financial situation of our company], which are a part of pursuing our legitimate interest (legal basis: Article 6(1)(f) of the GDPR);
- for archiving (evidentiary) purposes, which are a part of pursuing our legitimate interest and securing information in the event that there is a legal need to prove some facts (Article 6(1)(f) of the GDPR);
- for the potential establishment, exercise or defence of legal claims, which is a part of pursuing our legitimate interest (legal basis: Article 6(1)(f) of the GDPR);
- to the extent necessary to explain circumstances and determine liability in relation to using our services contrary to legal provisions or the terms and conditions of services (legal basis: Article 6(1)(f) of the GDPR);
- to directly offer you products and services (direct marketing), which is a part of pursuing our legitimate interest (legal basis: Article 6(1)(f) of the GDPR);
III. Sharing data
1. We do not trade in your personal data, we do not share them with other entities and we do not transfer them to third countries, unless:
a) you consent to sharing the data with other entities or transferring them to a third country,
b) it is necessary to perform the contract between us and the data subject, or it is necessary to perform contracts concluded in the interest of the data subject between us and another entity,
c) it is permitted by the law.
2. Access to your data is given in particular to other entities which are a party to contracts with you, participate in the provision of services specified in contracts concluded with you and process your orders (including, but not limited to other tourism operators and facilities which provide hotel, transport, tourism traffic, banking and insurance services).
IV. The right to object
1. At any time, you have the right to object to the processing of your data as described above. We will stop processing your data for these purposes, unless we can prove that we have significant legitimate bases for the processing of such data or that we need such data for the establishment, exercise or defence of legal claims.
2. At any time, you have the right to object to the processing of your data for the purposes of direct marketing. If you exercise this right, we will stop processing your data for this purpose.
V. Data storage period
Your personal data will be processed by us throughout the time that the contract is being performed and also later, i.e. until the end of the limitation period for potential claims arising from the contract and in relation to the fulfilment of the 5-year archiving duty.
VI. Data recipients
The recipients of your personal data will be the entities to which we are obliged to transfer data pursuant to applicable legal provisions, as well as entities which provide accounting, HR, IT, transport and courier services to us, the post, our subcontractors and distributors. Your personal data may also be disclosed to our partners, i.e. companies with which we cooperate by combining products or services, which includes our distributors.
VII. The rights of data subjects:
Pursuant to the GDPR, you have the following rights:
a) the right to access your data and to obtain a copy of them;
b) the right to rectify (correct) your data;
c) the right to erase your data and limit the processing of your data;
d) the right to object to personal data processing;
e) the right to transfer the data;
f) the right to lodge a complaint with a supervisory authority;
g) when applicable, you have the right to withdraw your consent to personal data processing at any time, which will not affect the lawfulness of processing based on consent before its withdrawal.
VIII. Mandatory or voluntary provision of data
The provision of your personal data is voluntary, but it is necessary to conclude and perform the contract.
IX. Automated decision-making
Your data will not be subjected to automated decision-making, including profiling.
Services: iQHotel.pl
+ 48 502 590 584 - EN
+ 48 515 010 510 - PL