PL

TERMS & CONDITIONS

  MAIN PAGE โ†’

  • Termin wpล‚aty zadatku: bezzwล‚ocznie od momentu dokonania rezerwacji.

  • Zameldowanie od godz. 15:00. Wymeldowanie do godz. 11:00. W przypadku koniecznoล›ci przyjazdu w innych godzinach niลผ wyลผej wymienione, prosimy o wczeล›niejszy kontakt.

  • W apartamentach obowiฤ…zuje zakaz palenia.

  • Apartamenty nie sฤ… przystosowane do przyjmowania zwierzฤ…t.

  • Organizacja imprez i przyjฤ™ฤ‡ jest zabroniona.

 

2. Reklamacjฤ™ naleลผy skล‚adaฤ‡ bezzwล‚ocznie, jednak nie pรณลบniej niลผ w ciฤ…gu 7 dni od dnia, kiedy wystฤ…piล‚a przyczyna reklamacji.

3. Kaลผda reklamacja winna zawieraฤ‡ krรณtki opis problemu bฤ™dฤ…cego podstawฤ… zล‚oลผenia reklamacji, datฤ™ i godzinฤ™ jego wystฤ…pienia oraz oznaczenie Usล‚ugobiorcy.

4. Usล‚ugodawca doล‚oลผy najwyลผszych staraล„, aby reklamacje byล‚y rozpatrzone w terminie 30 dni od dnia ich otrzymania przez Usล‚ugodawcฤ™. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Usล‚ugobiorca zostanie niezwล‚ocznie poinformowany za poล›rednictwem poczty e-mail na adres podany w zgล‚oszeniu reklamacji.

Wszelkie spory mogฤ…ce wyniknฤ…ฤ‡ w zwiฤ…zku z niniejszฤ… Umowฤ… bฤ™dฤ… rozstrzygane przez wล‚aล›ciwe sฤ…dy powszechne.

 

 

1. Najmujฤ…cy apartament Goล›ฤ‡ Cozy Place zobowiฤ…zany jest do okazania pracownikowi Recepcji przy zameldowaniu dokumentu ze zdjฤ™ciem potwierdzajฤ…cego toลผsamoล›ฤ‡ Goล›cia. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposรณb umoลผliwiajฤ…cy zameldowanie Recepcjonista moลผe odmรณwiฤ‡ wydania klucza/karty do apartamentu.

2. Zasady anulacji dla Cennika Standardowego: Do zล‚oลผenia rezerwacji wymagana jest wpล‚ata zadatku w wysokoล›ci 30% wartoล›ci pobytu bezzwล‚ocznie od momentu dokonania rezerwacji lub w ustalonym indywidualnie terminie. W przypadku anulowania rezerwacji po jej zล‚oลผeniu i opล‚aceniu (lub nie pojawienia siฤ™

w Obiekcie w dniu przyjazdu) wpล‚acony zadatek:

- przepada i nie jest zwracany, jeล›li anulacja nastฤ…piล‚a na 14 dni i mniej dni przed przyjazdem,

- jest zwracany lub moลผe byฤ‡ zaksiฤ™gowany na poczet rezerwacji w innym terminie, jeล›li anulacja nastฤ…piล‚a na 15 lub wiฤ™cej dni przed planowanym terminem przyjazdu.

Zasady anulacji dla Cennika Bezzwrotnego: Do zล‚oลผenia rezerwacji wymagana jest wpล‚ata zadatku w wysokoล›ci 100% wartoล›ci pobytu natychmiast po dokonaniu rezerwacji. W przypadku anulowania rezerwacji po jej zล‚oลผeniu i opล‚aceniu (lub nie pojawienia siฤ™ w Obiekcie w dniu przyjazdu) wpล‚acony zadatek przepada i nie jest zwracany.

3. Rozpoczฤ™cie pobytu w Cozy Place jest rรณwnoznaczne z zaakceptowaniem tego regulaminu przez Goล›cia.

4. Wpล‚acenie zadatku jest rรณwnoznaczne z zaakceptowaniem tego regulaminu przez Goล›cia.

5. Apartamenty w Obiekcie wynajmowane sฤ… na doby.

6. Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 w dniu wynajmu do godziny 11.00 w dniu wymeldowania.

7. Jeลผeli Goล›ฤ‡ nie okreล›li czasu pobytu najmujฤ…c apartament, przyjmuje siฤ™, ลผe apartament zostaล‚ wynajฤ™ty na jednฤ… dobฤ™.

8. W przypadku zgubienia karty/klucza do apartamentu Goล›ฤ‡ jest zobowiฤ…zany do uiszczenia opล‚aty w wysokoล›ci 50 zล‚ za wydanie nowej karty i 300 zล‚otych za wydanie nowego klucza do apartamentu.

9. ลปyczenie przedล‚uลผenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia Goล›ฤ‡ powinien zgล‚osiฤ‡ do Obiektu do godziny 18.00 dnia poprzedzajฤ…cego dzieล„ wymeldowania. Cozy Place uwzglฤ™dni ลผyczenie przedล‚uลผenia pobytu w miarฤ™ posiadanych moลผliwoล›ci.

10. Pozostanie w apartamencie lub pozostawienie rzeczy poza godzinฤ™ 11.00 jest traktowane jako przedล‚uลผenie pobytu bez zgody Obiektu. W takiej sytuacji Cozy Place naliczy opล‚atฤ™ za kolejnฤ… dobฤ™ wynajmu apartamentu wedล‚ug aktualnego cennika bez moลผliwoล›ci pozostania w apartamencie.

11. Najmujฤ…cy apartament Goล›ฤ‡ nie moลผe przekazywaฤ‡ apartamentu innym osobom, nawet gdy nie upล‚ynฤ™ล‚a doba za ktรณrฤ… uiล›ciล‚ opล‚atฤ™.

12. Osoby niezameldowane nie mogฤ… przebywaฤ‡ w apartamencie.

13. Przebywanie osรณb niezameldowanych w apartamencie Goล›cia jest rรณwnoznaczne z wyraลผeniem zgody przez najmujฤ…cego apartament Goล›cia na odpล‚atne dokwaterowanie mu tych osรณb do apartamentu. Dokwaterowanie kaลผdej osoby nastฤ…pi wedล‚ug aktualnej ceny dostawki dla osoby dorosล‚ej, z cennika dostฤ™pnego

w recepcji hotelu.

14. Przez caล‚y czas pobytu w Cozy Place dzieci poniลผej 13 lat muszฤ… znajdowaฤ‡ siฤ™ pod staล‚ฤ… opiekฤ… i nadzorem osรณb dorosล‚ych. Za zachowania dzieci, w tym poczynione uszkodzenia i szkody odpowiadajฤ… opiekunowie prawni dzieci.

15. Na terenie Obiektu, w tym โ€“ w apartamentach, zgodnie z ustawฤ… z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed nastฤ™pstwami uลผywania tytoniu i wyrobรณw tytoniowych oraz ustawy o Paล„stwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529) โ€“ obowiฤ…zuje caล‚kowity zakaz palenia papierosรณw i wyrobรณw tytoniowych.

16. Zล‚amanie zakazu palenia papierosรณw i wyrobรณw tytoniowych w apartamencie jest rรณwnoznaczne z wyraลผeniem przez najmujฤ…cego apartament Goล›cia zgody na pokrycie kosztรณw dearomatyzacji apartamentu w wysokoล›ci 1100 zล‚otych.

17. W Cozy Place obowiฤ…zuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do 7.00 dnia nastฤ™pnego.

18. W godzinach ciszy nocnej Goล›cie i osoby korzystajฤ…ce z usล‚ug Obiektu majฤ… obowiฤ…zek takiego zachowania, by w ลผaden sposรณb nie zakล‚รณcaล‚o ono spokoju pobytu innych osรณb.

19.Goล›ฤ‡ ponosi peล‚nฤ… odpowiedzialnoล›ฤ‡ materialnฤ… i prawnฤ… za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotรณw wyposaลผenia i urzฤ…dzeล„ Cozy Place powstaล‚e z winy jego lub odwiedzajฤ…cych go osรณb.

20. W przypadku stwierdzenia zniszczeล„ mienia, firma Cozy Place ma prawo zabezpieczyฤ‡ ล›rodki pieniฤ™ลผne na koncie lub na karcie kredytowej (pล‚atniczej) Goล›cia na poczet usuniฤ™cia powstaล‚ych szkรณd.

21. Ze wzglฤ™du na bezpieczeล„stwo poลผarowe zabronione jest uลผywanie w apartamentach i innych pomieszczeniach grzaล‚ek, ลผelazek i innych urzฤ…dzeล„ elektrycznych, nie stanowiฤ…cych wyposaลผenia tych pomieszczeล„. Powyลผsze nie dotyczy ล‚adowarek i zasilaczy urzฤ…dzeล„ RTV oraz komputerowych.

22. Kaลผdorazowo opuszczajฤ…c apartament Goล›ฤ‡ powinien sprawdziฤ‡ zamkniฤ™cie drzwi i upewniฤ‡ siฤ™, ลผe sฤ… zamkniฤ™te na klucz.

23. Cozy Place ล›wiadczy usล‚ugi zgodnie ze swoim standardem. W przypadku zastrzeลผeล„ dotyczฤ…cych jakoล›ci usล‚ug, Goล›ฤ‡ jest proszony o bezzwล‚oczne zgล‚oszenie ich, co umoลผliwi reakcjฤ™.

24. Jeลผeli wskutek zakล‚รณcania przez Goล›ci porzฤ…dku wezwana do interwencji zostanie Straลผ Miejska, Policja, Cozy Place uprawniony bฤ™dzie do natychmiastowego rozwiฤ…zania umowy z winy klienta i jednoczeล›nie ma prawo obciฤ…ลผyฤ‡ Goล›cia kwotฤ… 1000 zล‚ kary.

26. Obsล‚uga Obiektu ma prawo bez zezwolenia Goล›cia wchodziฤ‡ do wynajฤ™tego apartamentu w przypadku zauwaลผenia zagroลผeล„ dla bezpieczeล„stwa Goล›ci lub mienia, w przypadku niestosowania siฤ™ Goล›ci do regulaminu Obiektu, podejrzenia zachowania mogฤ…cego znaczฤ…co pogorszyฤ‡ stan apartamentu, lub innych sytuacji niezgodnych z zasadami wspรณล‚ลผycia spoล‚ecznego. Cozy Place zastrzega sobie prawo do wyproszenia Goล›ci z apartamentu w powyลผszych sytuacjach bez moลผliwoล›ci zwrotu ล›rodkรณw.

27. Przedmioty osobistego uลผytku pozostawione w apartamencie przez wyjeลผdลผajฤ…cego Goล›cia bฤ™dฤ… odesล‚ane na jego koszt, na adres przez niego wskazany.

W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji Obiekt przechowa te przedmioty przez 1 miesiฤ…c, po czym zostanฤ… one zutylizowane.

28. Cozy Place nie jest przystosowana do przyjmowania zwierzฤ…t, dlatego teลผ zabrania siฤ™ wprowadzanie zwierzฤ…t na teren Obiektu. Zล‚amanie zakazu wiฤ…ลผe siฤ™

z karฤ… pieniฤ™ลผnฤ… w wysokoล›ci 1000 zล‚ oraz moลผliwoล›ciฤ… odmรณwienia przez Obiekt dalszego ล›wiadczenia usล‚ug.

30. Cozy Place zastrzega sobie prawo, w przypadkach nagล‚ych usterek lub innych zdarzeล„ losowych, do skrรณcenia rezerwacji i zwrotu ล›rodkรณw za niewykorzystane noclegi.

31. W dniu wyjazdu Goล›ฤ‡ zobowiฤ…zany jest udostฤ™pniฤ‡ wynajmowany apartament w celu skontrolowania jego stanu.

32. Kaลผdy Goล›ฤ‡ wyraลผa zgodฤ™ na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawฤ… o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z pรณลบniejszymi zmianami) przez Cozy Place dla potrzeb niezbฤ™dnych do realizacji pobytu Goล›cia w Obiekcie, korzystania przez Goล›cia z pozostaล‚ych usล‚ug ล›wiadczonych przez Obiekt. Goล›ฤ‡ ma prawo wglฤ…du do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.

33. W przypadku naruszenia postanowieล„ niniejszego regulaminu, Obiekt moลผe odmรณwiฤ‡ dalszego ล›wiadczenia usล‚ug osobie, ktรณra je narusza. Osoba taka zobowiฤ…zana jest do niezwล‚ocznego zastosowania siฤ™ do ลผฤ…daล„ personelu Cozy Place, uregulowania naleลผnoล›ci za dotychczasowe ล›wiadczenia oraz do zapล‚aty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu Cozy Place.

34.Cozy Place moลผe odmรณwiฤ‡ przyjฤ™cia Goล›cia, ktรณry podczas poprzedniego pobytu raลผฤ…co naruszyล‚ regulamin, wyrzฤ…dzajฤ…c szkodฤ™ w mieniu Obiektu albo jakฤ…kolwiek innฤ… szkodฤ™, albo teลผ w inny sposรณb zakล‚รณciล‚ spokรณj w Cozy Place.

35. Cozy Place zastrzega sobie prawo do odmowy przyjฤ™cia Goล›cia, bez moลผliwoล›ci refundacji opล‚aty za pobyt, ktรณry:

nie posiada dowodu toลผsamoล›ci lub nie chce okazaฤ‡ dowodu toลผsamoล›ci, znajduje siฤ™ pod wpล‚ywem alkoholu lub innych ล›rodkรณw odurzajฤ…cych, odnosi siฤ™ wulgarnie do pracownikรณw Obiektu, stosuje groลบby karalne lub jakฤ…kolwiek formฤ™ szantaลผu, odmawia zapล‚aty za pobyt lub obowiฤ…zkowe opล‚aty, odmawia dokonania preautoryzacji na karcie, czy obciฤ…ลผenia karty.

 

ODSTฤ„PIENIE OD UMOWY

Usล‚ugobiorcy nie przysล‚uguje prawo do odstฤ…pienia od umowy rezerwacji usล‚ugi hotelowej, zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy o Prawach Konsumenta.

 

 

ANULACJA REZERWACJI

W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji naleลผy skontaktowaฤ‡ siฤ™ z recepcjฤ… Cozy Place telefonicznie lub mailowo.

Do zล‚oลผenia rezerwacji wymagana jest wpล‚ata zadatku w wysokoล›ci 30% lub 100% wartoล›ci pobytu bezzwล‚ocznie od momentu dokonania rezerwacji lub w ustalonym indywidualnie terminie. W przypadku anulowania rezerwacji po jej zล‚oลผeniu i opล‚aceniu (lub nie pojawienia siฤ™ w Obiekcie w dniu przyjazdu) wpล‚acony zadatek przepada i nie jest zwracany.

 

REKLAMACJE:

1.Reklamacje Usล‚ugobiorca moลผna przesyล‚aฤ‡ na adres e-mail: stay@cozyplace.pl; bฤ…dลบ pisemnie na adres Usล‚ugodawcy.

To make sure that your stay and the stay of other Guests is pleasant, please read the terms and conditions in force at our facility.

 

Charging day:

Apartments in Cozy Place are rented by the day. The charging day starts at 4:00 p.m. on the check-in date and ends at 11:00 a.m. on the check-out date. The basis for checking in is presenting an ID card or passport.

 

Payment for the stay:

1. Payment for the stay must be made on arrival in cash.

2. Payment of the deposit and thus making an effective booking means the acceptance of the booking conditions specified in these regulations by the person making the booking.

3. Failure to use the entire stay by the guest as a result of a later arrival or earlier departure than indicated in the booking does not result in a reduction in the payment for the service.

4. Houses and Apartments Boska Osada takes into account the wishes of the guest to extend the stay, if possible, and if free rooms are available.

5. If you cancel your stay up to 30 days before your arrival, you forfeit your deposit (30%). If you cancel your stay 30 or fewer days before your arrival, you forfeit the entire amount.

 

Quiet hours:

Please keep silence from 11:00 p.m. to 6:00 a.m.

 

Requests and notes:

Should you have any objections as to the quality of our services, please report them to the lessor as soon as possible, which will make it possible to react immediately and explain the situation

 

Car park:

At your disposal, you have a free and unguarded car park with video surveillance. The owners of the facility are not liable for the parked car or for the property inside the car.

 

Houses, cleanliness and the private area:

Behave so as not to disturb other Guests. The owner of the facility may refuse to continue to provide services to a person who breaks this rule. The owner may refuse to check you in if the number of people wishing to check in is different (larger) than the number of people indicated in the booking.

If you are visited by people who are not staying in our facility, please inform us about it. People who are not checked in can stay in the rooms from 7:00 a.m. to 10:00 p.m.

Guests are financially liable for any damage to equipment and technical devices in the facility caused by their own fault.

 

Fire safety:

Due to the comfort of you and our future guests as well as fire safety, smoking is prohibited in the building.

 

Pets:

We like animals very much, but unfortunately we do not allow them to stay in our accommodation.

 

Items left behind:

Personal belongings left by any departing Guest will be sent back at the Guest's expense to the address provided. In the event of not receiving the instruction, these items will be destroyed.
 

Refundable damage deposit:
A damage deposit of PLN 500 is required on arrival. This will be collected as a cash payment. You should be reimbursed on check-out. Your deposit will be refunded in full in cash, subject to an inspection of the property.

 

COMPANY'S DATA:

COZYPLACE sp. z o.o.

Adress: Plac gen. Wล‚adysล‚awa Sikorskiego 10/2,  31-115 Krakรณw

NIP:  6762608720

REGON: 520778961

 

REGULAMIN COZY PLACE

Pursuant to Article 13 (1โˆ’2) of the GDPR, we inform you that:

 

I. The controller of your personal data is COZYPLACE sp. z o.o.,with its registered office at the following address: Plac gen. Wล‚adysล‚awa Sikorskiego 10/2,  31-115 Krakรณw. As the personal data controller, we make every effort to ensure the confidentiality and safety of your personal data and to process them in accordance with legal provisions.

 

II. Purposes and bases of processing

As the controller, we will process your data:
- pursuant to your consent (legal basis: Article 6(1)(a) of the GDPR);
- to enter into a contract on the basis of your interest in our offer (legal basis: Article 6(1)(b) of the GDPR);
- to properly perform the contract concluded with you (legal basis: Article 6(1)(b) of the GDPR);

- to make it possible for you to book and buy our services (legal basis: Article 6(1)(b) of the GDPR);

- for tax purposes and in relation to other legal obligations of the controller (legal basis: Article 6(1)(c) of the GDPR);

- for analytical purposes [to better match our services to our customersโ€™ needs, to optimise our products, to optimise service processes, to acquire knowledge on our customers, to analyse the financial situation of our company], which are a part of pursuing our legitimate interest (legal basis: Article 6(1)(f) of the GDPR);

- for archiving (evidentiary) purposes, which are a part of pursuing our legitimate interest and securing information in the event that there is a legal need to prove some facts (Article 6(1)(f) of the GDPR);

- for the potential establishment, exercise or defence of legal claims, which is a part of pursuing our legitimate interest (legal basis: Article 6(1)(f) of the GDPR);

- to the extent necessary to explain circumstances and determine liability in relation to using our services contrary to legal provisions or the terms and conditions of services (legal basis: Article 6(1)(f) of the GDPR);

- to directly offer you products and services (direct marketing), which is a part of pursuing our legitimate interest (legal basis: Article 6(1)(f) of the GDPR);

 

III. Sharing data

1. We do not trade in your personal data, we do not share them with other entities and we do not transfer them to third countries, unless:

a) you consent to sharing the data with other entities or transferring them to a third country,

b) it is necessary to perform the contract between us and the data subject, or it is necessary to perform contracts concluded in the interest of the data subject between us and another entity,

c) it is permitted by the law.

 

2. Access to your data is given in particular to other entities which are a party to contracts with you, participate in the provision of services specified in contracts concluded with you and process your orders (including, but not limited to other tourism operators and facilities which provide hotel, transport, tourism traffic, banking and insurance services).

 

IV. The right to object

1. At any time, you have the right to object to the processing of your data as described above. We will stop processing your data for these purposes, unless we can prove that we have significant legitimate bases for the processing of such data or that we need such data for the establishment, exercise or defence of legal claims.

2. At any time, you have the right to object to the processing of your data for the purposes of direct marketing. If you exercise this right, we will stop processing your data for this purpose.

 

V. Data storage period

Your personal data will be processed by us throughout the time that the contract is being performed and also later, i.e. until the end of the limitation period for potential claims arising from the contract and in relation to the fulfilment of the 5-year archiving duty.

 

VI. Data recipients

The recipients of your personal data will be the entities to which we are obliged to transfer data pursuant to applicable legal provisions, as well as entities which provide accounting, HR, IT, transport and courier services to us, the post, our subcontractors and distributors. Your personal data may also be disclosed to our partners, i.e. companies with which we cooperate by combining products or services, which includes our distributors.

 

VII. The rights of data subjects:

Pursuant to the GDPR, you have the following rights:

a) the right to access your data and to obtain a copy of them;
b) the right to rectify (correct) your data;
c) the right to erase your data and limit the processing of your data;
d) the right to object to personal data processing;
e) the right to transfer the data;
f) the right to lodge a complaint with a supervisory authority;
g) when applicable, you have the right to withdraw your consent to personal data processing at any time, which will not affect the lawfulness of processing based on consent before its withdrawal. 

 

VIII. Mandatory or voluntary provision of data

The provision of your personal data is voluntary, but it is necessary to conclude and perform the contract.

 

IX. Automated decision-making

Your data will not be subjected to automated decision-making, including profiling.

 

 

PRIVACY POLICY  (GDPR)

Services: iQHotel.pl

  SPECIAL OFFERS

  APARTMENTS

  ABOUT US

  MAIN PAGE

+ 48 502 590 584 - EN 

+ 48 515 010 510 - PL

  GALLERY

  RULES

  CONTACT